U Tjedanu cjeloživotnog učenja ove godine smo na Dječjem odjelu ugostili dvije vrtiće skupine. Vesele ekipe iz DV „Cvrčak”, male Trešnjice i DV Zvončić iz Nedelišća skupina Loptice.
Kao što čitanje potiče razvoj govora, percepcije, pažnje, koncentracije, pamćenja, sposobnosti zaključivanja, kritičkog mišljenja, mašte, motivacije za pričanje i pismeno izražavanje tako i znanstveno opismenjavanje djece u ranoj dobi pridonosi njihovu pozitivnom stavu prema znanosti. Znanstvena pismenost u ranoj i predškolskoj dobi usmjerena je na to da djeca kroz istraživačke aktivnosti usvajaju neka temeljna praktična znanja o načinima na koje funkcionira svijet koji ih okružuje, razvijaju i određene vještine i stavove iz područja znanosti.
Stoga smo u Tjednu cjeloživotnog učenja uz priču izveli i nekoliko „čarolija” odnosno znanstvenih pokusa. Pokuse smo radili s kemikalijama koje djeca mogu pronaći u kuhinji svoje mame ili bake.
Radeći pokuse poticali smo djecu da postavljaju pitanja, sama donose zaključke i tako su bogatili svoj rječnik, usvojili neke nove pojmove. No, najvažnije od svega je to da su naučili nešto novo i pritom se dobro zabavili.